Portréelőtét a fél-afgánhoz

 Pár hónappal ezelőtt fejeztem be a DIY nagy-formátumú fényképezőgépemet


Rendesen megszenvedtem a használatával, de megérte : )

Ami nagyon zavart, hogy a doboz túl rövid, így ha közeli célpontra próbálok fókuszálni, egyszerűen nem marad elég hely a filmsík mögött a kezeléshez. Így pont arra a célra nem lehetett használni, aminél a leglátványosabb eredményeket produkál egy 18x13-as formátum. Közeli tárgyfotók, portrék. 

A megoldás nem túl bonyolult - előrébb kell rakni az objektívet. 

Kicsit átalakítottam a doboz első falát (vágtam rá egy nagyobb nyílást). 



Az eredeti objektív tartó "deszka" helyett pedig készítettem egy dobozt. Ez egyfajta "kihuzatként" kiemeli néhány centivel a lencséket.


Poloxer kiemelve

Egész jól használható

 


f32

f8


Az ortokromatikus érzékenység, még mindig zavarba hoz

Kongó eredetileg "sárga" volt ezen a régi földgömbön

 

kisfiam

30 sec expo

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések